Το "καμάκι"

Το "καμάκι" είναι ένα από τα αρχαιότερα αθλήματα. Το ίδιο και η σθεναρή αντίσταση του υποψήφιου "θύματος"! Το άρθρο που ακολουθεί, αναφέρει μερικές δοκιμασμένες τεχνικές επίθεσης, αλλά και άμυνας. Διαβάστε το και λάβετε τα μέτρα σας, ανάλογα με το στρατόπεδο που βρίσκεστε...
(Α = Άνδρας Γ= Γυναίκα) 
A: Eχουμε συναντηθεί κάπου εμείς; 
Γ: Ναι, γι' αυτό δεν πηγαίνω πια εκεί.
Α: Είναι αυτή η θέση κενή; 
Γ: Ναι και αυτή που κάθομαι εγώ θα είναι επίσης κενή αν καθίσεις εδώ.
Α: Λοιπόν, θέλεις να έλθεις στο σπίτι μου; 
Γ: Μμμμ, δεν ξέρω. Χωράνε δύο άνθρωποι κάτω από την ίδια πέτρα;
A: Σπίτι σου ή σπίτι μου; 
Γ: Και στα δύο. Εσύ σπίτι σου και εγώ στο δικό μου.
Α: Θα ήθελα να σου τηλεφωνήσω. Ποιο είναι το τηλέφωνό σου; 
Γ: Είναι στον κατάλογο.
Α: Ναι, αλλά δεν ξέρω το όνομά σου. 
Γ: Και αυτό είναι στον κατάλογο.
Α: Έλα λοιπόν, αφού για τον ίδιο λόγο ήρθαμε σε αυτό το μπαρ σήμερα. 
Γ: Σωστά, ας βρούμε λοιπόν καμιά γκόμενα.
Α: Ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω, μωρό μου. 
Γ: Τότε ευχαρίστησε με, αφήνοντας με μόνη μου.
Α: Θέλω να σου δωρίσω τον εαυτό μου. 
Γ: Συγγνώμη, αλλά δεν δέχομαι φτηνιάρικα δώρα.
Α: Μπορώ να μαντέψω ότι με θέλεις. 
Γ: Ωωωωω, ναι, έχεις δίκιο. Σε θέλω φευγάτο.
Α: Αν σε δω ποτέ γυμνή, θα πεθάνω ευτυχισμένος. 
Γ: Ναι αλλά αν σε δω ποτέ εγώ γυμνό, θα πεθάνω από τα γέλια.
Α: Το σώμα σου είναι σαν ιερός ναός για μένα. 
Γ: Λυπάμαι, αλλά δεν έχει λειτουργία σήμερα.
Α: Θα μπορούσα να σου δώσω τα πάντα. 
Γ: Ωραία, ας ξεκινήσoυμε από τον τραπεζικό σου λογαριασμό!
Α: Θα μπορούσα να πάω ακόμη και στο τέλος του κόσμου για χάρη σου. 
Γ: Ναι, αλλά θα μπορούσες να μείνεις εκεί για πάντα;
Greek Kamaki

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις