Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !


Έχω προπονηθεί σκληρά εδώ και ένα χρόνο στο ταε κβο ντο για να είμαι έτοιμος για την ιερή μέρα της ορθοδοξίας πού έρχεται, την Black Friday.

Θα τους μαυρίσω όλους στο ξύλο, αλλά τον αποχυμωτή κανείς δεν θα μου τον πάρει, θα φωνάξω με στεντόρεια φωνή, πού ακόμα και μένα θα τρομάξω, πίσω κουφάλες δεν θα συνεχίσω να στύβω το μανταρίνι στο χέρι για άλλο ένα χρόνο, δεν μπορεί το ένα μου χέρι να είναι πιο φουσκωτό από το άλλο, δεν μπορώ να ανέχομαι τα πονηρά γελάκια για το πρόσωπο μου, και τα ειρωνικά υπονοούμενα, το δουλεύεις το ματσακόνι Κωστάκη, μεγάλωσα πια!

Έχω κάνει τάμα στον άγιο Black Friday και δεν πιστεύω να με πουλήσει... λίγο πριν ξεπουλήσει, νομίζω ότι φέτος θα είναι η χρονιά μου, τέρμα ο ανάδρομος Ερμής, το λένε και οι επιστήμονες του είδους, τίποτα δεν με σταματά στο να εξελιχθώ σαν άνθρωπος, σαν προσωπικότητα ρε αδελφέ και πιστεύω να το πετύχω, γιατί έχω στόχους στη ζωή μου, ακολουθώ κατά γράμμα αυτά πού μου λέγε ο πατέρας μου στο να είμαι στοχοπροσηλωμένος σε αυτά πού θέλω, αλλά και αυτό πού έλεγε ο Κομφούκιος, όταν είναι εμφανές ότι ο στόχος δεν μπορεί να επιτευχθεί, μην αλλάζεις στόχο, άλλαξε την πορεία δράσης και γω άλλαξα θα τους σκίσω όλους.

Το να μπορείς να καταναλώνεις σημαίνει ότι υπάρχεις και όχι μόνο, κάνεις το κομμάτι σου στο κάθε τριτοδεύτερο τραχανοπλαγιά πού νομίζει ότι κάποιος είναι.

Άντε τώρα να ρθει το Σάββατο ο άλλος με τη κάπα του βουνίσιου και τα μύγδαλα στη χούφτα στο σπίτι μου και να του πετάξω, να σου φτιάξω ένα χυμό μάνγκο με μπλούμπερι, κράνμπερι και σπόρους τσία, πριν προλάβει να βάλει τον αυτόματο μεταφραστή στο σμαρτφον, το παθαίνει το πολιτισμικό σοκ, ναι η όχι, πέστε μου;

Και πριν η μύγα βρει φωλιά στο ανοιγμένο του στόμα, να σκάει το ποτήρι υπερπαραγωγή, με τα χρώματα της ίριδος σαν περήφανο παγόνι, με 8 καλαμάκια και να πέφτει ανάσκελα ο χόμους ερέκτους και γω σαν γύφτικο σκεπάρνι (ποτέ δεν κατάλαβα αυτή τη παρομοίωση, αλλά μου αρέσει να την χρησιμοποιώ!) να κάνω το γύρω του θριάμβου πάνω από τα βασιλεμένα μάτια του δύσμοιρου βελιγκέκα!

Αυτή νομίζω ότι θα είναι η ολοκλήρωση μου ως άνθρωπο και ως ένδοξο απόγονου των αρχαίων προγόνων μας, θα μπορώ λοιπόν να λέω με περηφάνια στους υποανάπτυκτους, ότι όταν εσείς σκαρφαλώνατε στα δέντρα να κόψετε μήλα, εγώ έπινα φρουίτ πάνς Μογγόλοι, άντε γεια πού λέει και ένας ινστρούχτορας!

Πως μπορείς να αντιπαρατεθείς με αυτούς, αφού στο τέλος θα ηττηθείς, είναι γνωστό άλλωστε ότι η βλακεία είναι αήττητη!

 Κώστας Γκιώνης
 http://sioualtec.blogspot.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις