Δεν γουστάρω

Δεν γουστάρω την γκλαμουρια , το σταριλικη , την «κοινωνική» άνοδο γιατί η υποκρισία σε όλα αυτά ρίχνει σκιά στο φως μου!
Δεν γουστάρω να πάω σε ένα μπαρ και να μου κάνει face control ένα παλικάρι μπουκωμένο με πρωτεΐνες …
Δεν γουστάρω να τρώω τον χρόνο μου σε ουρές για να αγοράσω το νέο ιν προϊόν …
Δεν γουστάρω να γλύφω πολιτικους …
Δεν γουστάρω να σέρνομαι σε ουρές και υπηρεσίες σαν να είμαι ένας ακόμα αριθμός ….
Δεν γουστάρω να δείχνω σεβασμό σε κανέναν που δεν το αξίζει ότι και να λέει η ταμπέλα του βόθρου που υπηρέτησε …
Δεν γουστάρω να συμφωνώ με την ηλίθια μάζα ….
Δεν γουστάρω να μου λες πως θα σπαταλήσω αυτά που μόνος μου παρήγαγα …
Δεν γουστάρω να με βάζεις να πληρώνω τις πουστιες των άλλων ..
Δεν γουστάρω να γίνομαι ο μαλάκας σου που θα του πεις πως να σκέφτεται και ποιες είναι οι σωστές έννοιες …
Δεν γουστάρω να υπακούω υπαλληλακια , φοβισμένα τρωκτικά …..
Δεν γουστάρω να κάνεις θυσίες για να μην γυρίσουμε «πίσω» όταν το πίσω κρύβει αξίες που ποτέ δεν έμαθες …
Δεν γουστάρω να τρώω εγώ και να πεθαίνει ο διπλανός μου…
Δεν γουστάρω να έχω κεραμίδι και ο άλλος να μην έχει ….
Δεν γουστάρω να μου λες ποιον θα ταΐσω και γιατί θα τον ταΐσω …
Δεν γουστάρω τα ρούχα μου να τα έχουν ράψει παιδιά μέσα στο κρύο και την πείνα για δέκα σεντς μεροκάματο …
Δεν γουστάρω τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τα προβλήματα , μου αποδεικνύει κάθε μέρα πόσο ψεύτης , ατομιστής , παρτακιας , φοβισμένος ,δούλος και γονατιστός είσαι…
Δεν γουστάρω που έχεις νόμους που παραβαίνουν την λογική και την ανθρωπιά…
Δεν γουστάρω το γραμμα του νόμου σας …
Δεν γουστάρω την ανισότητα σας …
Δεν γουστάρω την μετριότητα σας….
Δεν γουστάρω τίποτα από όλα όσα εσείς πρεσβευεται … αρα με απλή λογική είμαι εχθρός σας, είμαι εχθρός ενός συστήματος που για μένα είναι φυλακή αλλά για τα ζώα που σας στηρίζουν Ελευθερία !
Αρα που θα πρέπει να με κατατάξει το σύστημα; Που θα πρέπει να με βάλει αν αυτό είμαι …αν χάνω κάθε μέρα ψυχή μέσα σε αυτό που εσείς ονομάζεται πολιτισμό;
Που θα πρέπει να ζήσω αν δεν έχω ακόμα διαπράξει έγκλημα αλλά η Ζωή μου μέσα στον πολιτισμό σας είναι ένα μόνιμο έγκλημα στην ψυχή μου , στην ευαισθησία μου, στην διάνοια μου και στην Ελευθερία μου;
Εγκληματειτε κάθε μέρα με βιασμό όλων όσων εγώ είμαι δομημένος για να υπάρχω, οι αξίες μου , οι αισθήσεις μου , τα όνειρα μου … γίνονται κομμάτια μόλις αντικρίζουν την μετριότητα σας σαν υπάρξεις !
Δεν μπορώ να δεχθώ ότι για το επόμενο δευτερόλεπτο σε αυτόν τον πλανήτη γη της αποφάσεις της παίρνουν οι ηλίθιοι , οι προσκυνημενοι , οι φοβισμένοι , οι κενοί , οι μαυροι…
Δώστε μου ένα μέρος πάνω στην γη όπου θα μπορώ να είμαι ο εαυτός μου , θα μπορώ να έχω της δικές μου αξίες και νόμους …
Δεν θέλω τα πλούτη σας , δεν θέλω τα όνειρα σας , θέλω την Ελευθερία μου μακριά από την χαβούζα σας , θέλω την αυτάρκεια μου , δεν θέλω να έχω ανάγκη τον βιαστή μου για να ζήσω !!!!

Stranger….
 http://katohika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις