Το να κλέβεις φανερά τους πολίτες δεν είναι πολιτική!


Η αναγκαστική εξαθλίωση μου βάζει σκέψεις τραγικές και φέρνει την αγανάκτηση στα χείλη μου για να πω:
Μειώνετε τις συντάξεις;
Όχι!
Κλέβετε το δικαίωμά μου να ζήσω ! Εγώ η χήρα συνταξιούχος του ΟΓΑ, πώς να ζήσω με 350 ευρώ όταν εσάς που μου τα κλέβετε, δεν σας φτάνουν 8.000 ευρώ τουλάχιστον! Εγώ πλήρωνα μια ζωή και ταυτόχρονα εξυπηρετούσα το κράτος των πολιτικών όχι των πολιτών, που επέλεξαν να υπερτιμήσουν με συμπράξεις ,τρις επάνω ,κομμάτια της Εγνατίας οδού. Τώρα μου δίνουν ως εφάπαξ όσα θέλουν αφού πήρα το μισό και βλέπω ότι δεν θα πάρω στο όνομα της κρίσης τίποτα περισσότερο. Εγώ κύριοι ως οικογενειάρχης πήρα το δάνειο που δικαιούμουν ,όχι για να πουλήσω το σπίτι μου εξαιτίας σας ,στους ξένους !Τι μπορώ αλήθεια να πω ,παρά μόνο ότι μας κλέβετε φανερά κάθε φορά που δεν σας βγαίνουν τα κουκιά, πηγαίνετε στο ταμείο και παίρνετε όσα.......
θέλετε σαν να σας τα χρωστάω! Γιατί δεν φέρνετε μέσα τα δικά σας κλεμμένα χρήματα ,ποιος αλήθεια υπάλληλος βγάζει σε κανονικές συνθήκες τόσα κινητά και ακίνητα και σπίτια κι αυτοκίνητα και μέσα σε 20 χρόνια πολιτικής έχει οικονομικά εξασφαλίσει δέκα γενεές! Ακούστε πολιτικοί της Ελλάδας ,τα παιδιά της δεν αγωνίζονται για εσάς πλέον ,δεν σας υποστηρίζουν, επαναστατούν γιατί αποδεικνύεται ότι πίσω από την όποια κίνησή σας, κρύβονται τα υμέτερα συμφέροντα! Υμέτερα καθώς επιλέγεται σε καίριες θέσεις ,πάλι δικούς σας ανθρώπους ,άρα για να κουμαντάρετε τους μηχανισμούς κάτω από τα δικά σας συμφεροντολογικά τραπέζια. Εγώ ως Ελληνίδα σας κοιτάζω κατάματα και σας λέω χρόνια τώρα ότι δεν κάνετε σωστά τη δουλειά σας ,ξεπουλάτε το βιος μας ,τη χώρα με τα υποτακτικά τερτίπια σας. Εμένα η τράπεζα δεν μου μείωσε τη δόση του δανείου, εσείς γιατί μου αφαιρείτε σχεδόν κάθε μήνα μέρος του μισθού μου γιατί περνά πρώτα από εσάς και δεν μπορώ να αποκρύψω τι; Γιατί με υποχρεώνετε να πληρώσω ,τον καφέ μου, το κουλούρι ,την όποια έξοδό μου παραπάνω όταν όχι μόνο δεν μου αυξάνετε αλλά μου κλέβετε το μισθό ,τη σύνταξή μου. Διαφωνώ με τη φιλόπτωχη ,αλληλέγγυα πολιτική των τραπεζών προς τους δανειζόμενους και ουδέποτε ανταποκρινόμενους στις επιταγές του δανείου τους !Να ελέγξετε τι απέγιναν τα δάνεια, διακοπές σε σαλέ της Ελβετίας, πολυτελείς αγορές και διακοπές στην Ελλάδα! Γιατί οι τράπεζες δεν δρουν ανθρωπινότερα όταν οι δόσεις από την ΕΚΤ για τις οποίες διαγκωνιζόμαστε πάνε στις τράπεζες! Διαφωνώ γιατί δεν μπορώ να πληρώνω κάθε μήνα ,ως τρίτη μορφή δανείου ,υπέρ των ανέργων που εσείς δημιουργήσατε με τις πολύμορφες ,πολύκροτες τακτοποιήσεις εργαζομένων χάριν πολιτικών σκοπιμοτήτων ,ποσό ίσα περίπου με τη δόση ενός δανείου από το ταμείο παρακαταθηκών! Πολιτική που υπάρχει χάρη στο φιλότιμο του λαού ,με το δε βαριέσαι ,πολιτική που δεν προάγει αναπτυξιακά τη χώρα δεν είναι παρά κισσός που σηκώνεται λίγο ψηλά με τη βοήθεια του δέντρου πάνω στο οποίο αναρριχάται! Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά Εκπαιδευτικός,συγγραφέας,κριτικός


 Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις