ΣΤΑΜΑΤΑ ΧΡΟΝΕ

Χρόνε σταμάτα να τρέχεις για να προλάβω τη ζωή
πριν στρίψει στη γωνία κι απ' τα μάτια μου χαθεί
κόψε ταχύτητα γιατί  δε σε προλαβαίνω
όλο τρέχω για να σε φτάσω, κι όλο πίσω σου μένω!

Χρόνε στάσου. μη τρέχεις για να προλάβω να χαρώ
της ομορφιές της ζωής , πριν στο τούνελ σου μπω
με το ρυθμό που τρέχεις με αγχώνεις
έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με τη ζωή
κρυφά παιχνίδια μη σκαρώνεις

Χρόνε το κοντέρ σου τρελάθηκε και δε το προλαβαίνω
μια ανάσα να πάρω, χρόνο δεν έχω
μου την έφερες χρόνε, μου την έφερες μπαμπέσικα
δεν ήξερα πόσο αλήτης είσαι, και στη τρελή τροχιά σου αφέθηκα

Χρόνε, τα ρολόγια όλου του κόσμου τα τρελαίνεις
τα ‘χεις ρυθμίσει στη ξέφρενη πορεία σου, λεπτό δεν αποσταίνεις
πιστοί φύλακες σου οι ώρες, σ' ακολουθούν πιστά
έναν ολόκληρο αιώνα, εσύ τον κάνεις να μοιάζει μια σταλιά

Χρόνε δυνάστη, δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στη γη που να μη σε μισεί
όλοι θα ‘θέλαν να σε συλλάβουν και να σε κλείσουν για πάντα φυλακή
σαν αρχιτρομοκράτης χτυπάς εντελώς ξαφνικά και μας αιφνιδιάζεις
κλείνεις κρυφές συμφωνίες με τη μοίρα, ανατρέπεις ζωές χωρίς στιγμή να διστάζεις...


Μαρίζα Τσιτμή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις