«Βασίλισσα» των αιθέρων η Στεφανίδη


Στους αιθέρες του Ρίο ντε Τζανέιρο, η Κατερίνα Στεφανίδη έδωσε «ραντεβού» με την πιο λαμπρή διάκριση της, μέχρι τώρα, καριέρας της: το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο. Με άλμα στα 4,85, στο επί κοντώ, μπήκε στο πάνθεον της ιστορίας. Ηταν το 6ο μετάλλιο της Ελλάδος στους 31ους Ολυμπιακούς Αγώνες και το 123ο της χώρας μας στην ιστορία του θεσμού.
Ο αγώνας του «χρυσού κοριτσιού» του ελληνικού στίβου ξεκίνησε από τα 4,60 και υπερέβη με την πρώτη τα 4,70. Στα 4,80 και στα 4,85 χρειάστηκε δύο προσπάθειες ενώ απέτυχε τρεις φορές στα 4,90, κάτι που μείωσε τη χαρά της για την κατάκτηση της πρωτιάς στη διοργάνωση. «Ηθελα πολύ να περάσω τα 4,90. Δεν έχω συνειδητοποιήσει τι πέτυχα. Είμαι ικανοποιημένη από την εμφάνισή μου. Ο άνδρας μου το πίστευε περισσότερο από εμένα», έλεγε συνεχώς αμέσως μετά την επιτυχία της και τα δάκρυα διαδέχονταν τα χαμόγελα.
Η χρυσή Ολυμπιονίκης αποκάλυψε ότι ένας τραυματισμός την είχε αφήσει πίσω στις προπονήσεις και κατάφερε να βρεθεί σε καλή κατάσταση, χάρη στη βοήθεια των προπονητών της ελληνικής αποστολής.
Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε η Σάντι Μόρις (ΗΠΑ) με 4,85 και το χάλκινο η Ελίζα ΜακΚάρτνεϊ (Νέα Ζηλανδία) με 4,80.

 kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις