Για όλα τα παιδιά του κόσμου οι γονείς αποτελούν τα πρώτα τους πρότυπα

Πολλές φορές αυτό κρατά μέχρι την εφηβεία, όταν και ανακαλύπτουν νέα πρότυπα, συνήθως τραγουδιστές, ηθοποιούς, μοντέλα, αλλά όσα έχουν πάρει έως τότε δεν χάνονται ποτέ.
Και μπορεί όλα τα παιδιά να αγαπούν εξίσου πολύ και τους δύο γονείς, αλλά τα περισσότερα επιλέγουν μόνο τον ένα ως πρότυπο. Σημαντικός παράγοντας το φύλο. Ακόμα και αν πολλοί υποστηρίζουν ότι τα κορίτσια έχουν μεγαλύτερη αδυναμία στον μπαμπά και τα αγόρια στη μαμά...
Άλλωστε, δεν είναι τα κοριτσάκια που προσπαθούν από μικρά να μοιάσουν στην μητέρα τους, φορώντας τα τακούνια και τα φορέματά τους; Και από την άλλη, δεν είναι τα αγοράκια που ακολουθούν τους πατεράδες τους σε όλες τις ανδρικές δουλειές; Που θέλουν να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του μπαμπά; 
Σχεδόν πάντα, τα αγοράκια επιλέγουν σαν πρότυπό τους την πατρική φιγούρα και τα κοριτσάκια την μητρική. Τους ταιριάζει άλλωστε, περισσότερο. Μπορούν πιο εύκολα να αντιγράψουν τα πρότυπά τους, αν είναι του ίδιου φύλου. 
Πολλά από αυτά επιλέγουν όσα αρέσουν στον μπαμπά, στην προσπάθειά τους να γίνουν σαν εκείνον. Ασχολούνται με όλα τα “ανδρικά” αθλήματα και μαθαίνουν όλες τις “ανδρικές” δουλειές. Και δεν φτάνουν μόνο μέχρι εκεί. Μιμούνται εκφράσεις, στάσεις του σώματος, τρόπους ντυσίματος, επαγγέλματα, κουρέματα, χόμπι, συνήθειες. Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες για του λόγου το αληθές. Δεν είναι γλυκά; 
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω... ο μπαμπάς μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις